Reformis Tulin

Reformis Tulin

Thursday, August 22, 2013

Mufti malaysia kongkang


 Kenapa Jamil tak percaya fatwa fatwa dari mufti mufti malaysia? sebab mereka songsang kongkang . sebab apa jamil cakap cam tu. mereka hanya berani mengeluarkan Fatwa kalau kena dengan rakyat biasa atau tidak menutup periok nasi mereka. kalau terkena dgn periok nasi mereka they will be SHUT UPPPP!!

Kalau sultan , menteri , tokok koperat kaya berani ke mufti mufti haprak ni mengeluarkan fatwa. NOWAY hOZEYYY.dah kenal sangat dah. tapi kalau rakyat marhaen perghh cepat mereka berfatwa dan fatawa,

Sebab itu bila ada yg mengatakan mufti mengeluarkan fatwa kasi kan haiwan, PTS haiwan .aku Jamilkucing tak ikut,. Aku ISLAM so dalam bab bab Agama aku tak akan main main. aku tak berani aku  bermain. nak tunjuk pandai no me. dalam kubur nanti tak terjawab.

Mufti mufti malaysia alim ulamak lebih pentingkan gaji, bonus, kedudukan, title, si bila hal hal Agama benar benar nak di dirikan.

Pakai kepala hotak fikir bukan kepala lutut !!!!!!!

No comments:

Post a Comment