Reformis Tulin

Reformis Tulin

Tuesday, May 28, 2013

Berunding Dgn UMNO ( What The Fuck!!!!!)

Ya kami ibarat setitik air di lautan tetapi ingat Jgn permainkan kami REFORMIS!!!!!!!!


Sejak dari anwar ibrahim di pecat , di penjarakan sehingga sekarang kmai reformis berjuang membela beliau. kami di hina , di caci, di kacau ganggu polis, di anak tirikan, di ketepikan, di singkirkan, tidak mendapat keadilan , di buang kerja. . semua ini hasil kerjatangan Separuh Melayu Celaka dalam UMNO. ya aku mengaku tak semua tetapi kerana UMNO lah kami tidak merasa kehidupan. jadi dalam hidup aku tiada istilah memaafkan , mengampukan UMNO. no way . UMNO mesti di lenyapkan , di lupuskan, di hancurkan sehingga lenyap dari Dunia Allah ini.


Setiap hari , setiap minggu , setiap bulan ,setiap tahun kami menempuh kehidupan yg susah sebagai penyokong anwar @ Parti Keadilan Nasional dan sekarang Parti keadilan Rakyat , tanpa mengira kerugian demi keadilan. kami lawan, ceramah kami turun , bulan puasa kami berkumpul setiap malam di rumah anwar ibrahim di setiamurni 1 dahulu. kami tidak mengharapkan apa apa. wang ringgit di habiskan. mcm aku tiada syarikat yg sanggup meneruskan mengambil aku berkerja sebab itu aku di buang kerja 12 kali di 12 syarikat. ya alasan mereka off couse la bukan pasal  anwar.tapi aku bukan bodoh beb. .



Sehingga tahun 2008 pilihanraya ke 12 PR dapat memegang 3 buah negeri. dan PKR dapat memegang sebuah negeri terkaya di malaysia.  kami penyokong reformasi bersyukur. ada yg menangis gumbira. ada yg terasa hidup semula. ada yg bersedih banyak kawan yg sama sama berjuang telah tiada. tetapi rupa rupanya ia adalah keseronokan untuk golongan golongan tertentu. hnaya yg pandai membodek , menjilat, sahaja yg dapat ganjaranya. kami yg tidak pandai membodek dan menjilat di beri kata kata hikmat BERJUANG KENA IKHLAS.


Pemimpin pemimpin yg dulu boleh duduk bersama , boleh kongsi rokok ( waktu itu aku hisap rokok ) datang ruahh anwar minta di simpan makan kerana tidak mahu berebut dna beratur. tetapi apabila mempunyai pangkat dan jawatan sudah tidak pandang lagi kami reformis. kami di anggap penyibuk. dan mengharapkan balasan. kami tidak memohon balasan. ia sepatutnya pemimpin sendiri yang ingat jika benar mereka tiada hati perut UMNO lagi. rupa rupanya ornag seperti aku yg tidak pernah berpolitik di permainkan tidak di perdulikan. email tidak di balas, sms tidak di balas, tweet hantar 1000 satu di balasnya.
 Pimpinan pimpinan tertinggi sibuk menyambut vip vip yg dulu mengutuk menyumpah , serahah anwar ibrahim dan keluarga serta kami. untuk di terima dalam keadilan. di beri jawatan dan kedudukan. senang kan. , tak perlu berjuang, tidak di tembak air water cannon. tau tau masuk keadilan BUUP JADI PEMIMPIN wth!!!Artis artis di sambut bagai nak rak. sahabat handai yg kaya raya di jaga di jemput sedangkan bangsat bangsat ini langsung tiada sewaktu anwar di penjarakan. .


Perangai anwar pulak yg nak berlakon baik nak jadi nabi. ampun sana ampun sini . maaf sana maaf sini ,tanpa mengambil kira perasaan kami penyokongt tegar. sebab itu ketua negeri ,pimpinan umno dan polis berani buat benda benda HARAMJADAH sebab mereka tahu andai kata anwar jadi perdana menteri dia akan ampun dan maafkan barua barua ini. yang teruk rakyat bawahan yg menyokong. macam macam kami kena. kemudian mereka akan berkata TAK BAIK BERDENDAM ,KITA BERMAAF MAAFAN . aku jawab satu je kepala butuh pak hang.




Tap tap timbul cerita ANWAR IBRAHIM BERUNDING DENGAN NAJIB... Wtf !!! Wtf!!!apa ni . cerita kartun ke. siapa yg beri kebenaran. bila ahli beri kebenaran, bila pimpinan cabang beri kebenaran. bila mpt beri kebenaran , apa hak beliau buat perjumpaan dan perjanjian. setakat ini aku masih boleh kontrol lagi.aku tak peduli kalau ada ahli ahli yg taksub nak menyalak. cuma nasihat aku cermin diri dulu bila hang join  reformasi.Tak kisah lah siapa yg khianati .atau tak pegang janji. .harap pimpinan dapatlah menerangkan secara terperinci kepada ahli ahli seperti kami. sebab!!!


INI SEMUA BOLEH MENDATANGKAN MARAH OK......NAK PECAT AKU DARI PADA APRTI KERANA TULISAN INI... SILAKAN BUKAN PARTI YG BAGI AKU MAKAN!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment