Reformis Tulin

Reformis Tulin

Thursday, July 25, 2013

Melayu UMNO


Orang selalu cakap tak payah bergaduh kita sama melayu cuma berlainan fahaman politik , aku nak jawab Tiga je. KEPALA BAPAK KAU. .memang kita boleh bertolak ansur tapi melayu melayu bangsat dalam umno celaka ni boleh ke. boleh kah mereka berkongsi apa sahaja dgn ornag lain terutamanya dari parti pembangkang. tak payah melalak macam anjing la. kalau bangsat tak payah berlakon la tetap bangsat.

Tak payah cerita di tempat lain lah tengok pada apa yg terjadi pada aku di bukit bintang sudah la. 5-6 tahun dahulu kalau tiba je bulan puasa bazaar ramadan aku dna kawan kawan aku jaga. .kemudian persatuan peniaga melayu haramjadah mula masuk .disebabkan presiden persatuan dna keseluruhan anjing anjing dalam exco persatuanya ornag umno maka setiap tahun selama 7 tahun setiap bulan puasa mereka pegang bazaar ramadhan bukit bintang .

Pelahan pelahan orang yg lama meniaga di bukit bintang terkeluar apabila anjing anjing umno ni bawa orang luar masuk meniaga ,mostly barua barua umno gak. macamana aku tahu habis kalau dah meniaga pun berani pakai baju barisan, baju sayang pm , baju pemuda umno so apa lagi . mereka orang umno sahaja dapat  m meerka sahaja yg layak mentekedarah. berbalik kepada aku dari aku ada 6 tapak di hadapan tempat aku buat show sampaui tahun lepas aku hilang semua. ,yg ambik ni aku anggap dia mcm kawan. rupa rupanya anjing jalanan.

Melayu bangsat haramjadah bernama Syam enul ANJING umno ini tetap tidka puashati. tahun ini dengan bantuan seorang koperat cina yg ad abangunan di situ. beri kebenaran kepada aku buka tapak bazaar ramadan dan pata 16 tapak. rupa rupanya melayu anjing umno bernama syam enul ni tetap tidak puas hati. dengan mengunakan diri sebagai ornag kuat umno. setiap hari mengarahkan DBKL menggangu peniaga peniaga aku , kononya taukeh cina ni rasuah DBKL sebab itu kami dapat buka tapak. siap nak report dekat SPRM lagi.

Tak berjaya jugak dia gunakan DBKL lagi mula mula bhg kesihaatan. pas tu bahagian perlesenan , kemudian bahagian permit mcm mcm lagi. melayu bansgat anjing umno ni tetap tak puashati dengan aku. DIA INGAT MAK DIA MELACUR BAGI AKU MAKAN KOT. sebab itu dia nak ambik semua , jadi kalau ada mana mana melayu nak cakap dengan aku KITA SAMA MELAYU WALAUPUN BERLAINAN PARTI aku nak cakap fuck your self. berbaik dnegan seekor anjing garang lebih elok berbaik dgn melayu umno mcm ni.

Kepada anjing anjing umno negara ni bukan mak bap;ak kau orang punya. orang lain pun nak hidop. kerana anjing anjing mcm ni lah ada orang umno tk baik terpalit sama. so sorry la.

No comments:

Post a Comment