Reformis Tulin

Reformis Tulin

Tuesday, July 30, 2013

Muka Tampal Kulit Babi





Dulu bila ada sahaja hal dengan pelancong KO ORANG kata aku selalu buat kacau. ko orang selalu salahkan aku. kata aku tak hormat pelancong sedangkan aku pertahankan hak aku sebagai rakyat malaysia. ko orang ugut nak Gari aku, nak tangkap aku, nak halau aku sedangkan aku buat kerja amal. ..

Tapi sekarang bila ko orang tengok aku pegang 16 tapak bazaar ramadhan yg CINA bagi dekat aku.ko orang buat MUKA TAMPAL KULIT BABI datang dekat aku. nak berkawan, nak bersembang. siap nak pinjam wang . kononya duit duit habis. ( PINJAM? HAHAHA SAH LA AKU TAK DAPAT BALIK ) Siap tanya aku tak ADAKAH DUIT RAYA. KA?

Woi POLIS tak malu ka. tak ada maruah ke. ko orang ingat AKU MELAYU MUDAH LUPA KE?. cermin la diri tu. 

No comments:

Post a Comment